Clicky

FAQs

Frequently Asked Questions

How we deliver products?

The delivery of the order will be performed only after the payment of the total amount of the order fully. If your order value is above 100 GEL in Tbilisi, we will deliver it for free. Free shipping in Tbilisi will be performed with the following maner: The delivery of the product inside the borders of Tbilisi municipality will be performed in 3-4 working days. In regions we do not have free shipping. Standart shipping in Regions will be performed in 4-6 working days. In addition (subject of availability) you can use fast shipping service. in such case you have to select the appropriate delivery method during the ordering process. As usually the delivery are performed in only working days. Please note that the delivery in high rise buildings are performed at the enterence of the building. As mentioned earlier the delivery in Tbilisi should be completed in maximum 4 working days and in other regions of Georgia in maximum 6 working days. If you have not received the shipment during these period please contact us imediatelly. . In case of Tbilisi, courier will contact/call in advence to agrre the delivery time and confirm the address. We will not deliver without comminication in advance. So please note that it is important to answer the phone number you have indicated in the order form. The delivery service in the regions outside of Tbilisi are normally performed by Georgian Post, DHL or other courier services.

როგორია მაღაზიის უსაფრთხოება და კომფიდენციალობა?

სისტემაში რეგისტრაციის დროს, აგრეთვე შეკვეთის გაფორმებისას მითითებული ყველა ინფორმაცია და მონაცემი საიმედოდ არის დაცული ჩვენი სისტემის მიერ და არასდროს განხორციელდება თქვენი თანხმობის გარეშე მათი გაზიარება ან სხვა მიზნით გამოყენება. ჩვენი მაღაზიის სისტემა არ ინახავს არანაირ ანგარიშსწორებისა და საკრედიტო ბარათების ინფორმაციას რადგან ანგარიშსწორება ხორციელდება საქართველოს ბანკის ანგარიშსწორების სისტემის საშუალებით. ეს საშუალებას გვაძლევს არ შევინახოთ საკრედიტო ბარათების ნომრები და სხვა მონაცემები რათა დაცული იყოს თქვენი კონფიდენციალურობა და უსაფრთხოება.

როგორ ხდება შეკვეთა?

შეკვეთის განხორციელება ხდება ონლაინ მაღაზიის საშუალებით. შეკვეთა შესრულება დაიწყება მხოლოდ ანგარიშსწორების წარმატებით დასრულების შემდეგ. როდესაც განახორციელებთ შეკვეთას, თქვენ მიიღებთ ავტომატურ დასტურს ელექტონული ფოსტის (იმეილის) საშუალებით. შეკვეთის გაფორმების შემდეგ გარკვეული პრობლემების ან კითხვების შემთხვევაში დაგიკავშირდებათ ჩვენი ოპერატორი. იმ შემთხვევაში თუ ჩვენს ან ჩვენი პარტნიორი კომპანიების საწყობებში დაფიქსირდება პროდუქტის წყვეტა და მომხმარებელს საფასური უკვე აქვს გადახდილი, მოხდება ამ საფასურის სრული ანაზღაურება კომპანიის მიერ. თუ აღმოჩნდება, რომ რომელიმე შეკვეთა ან პროდუქტი ვერ მოგაწოდეთ, ჩვენ სრულად დაგიბრუნებთ გადახდილ თანხას უკან (10 სამუშაო დღეში). ფასები საიტზე მოცემულია ლარებში დღგ-ს ჩათვლით.

როგორ ხდება ანგარიშსწორება?

შეკვეთის განხორციელებისას ანგარიშსწორება შესაძლებელია როგორც საკრედიტო ბარათების საშუალებით, ასევე საბანკო გადარიცხვით. საბანკო გადარიცხვისას გთხოვთ გამოიყენოთ შეკვეთის გაფორმების დროს სისტემის მიერ მოწოდებული საბანკო ანგარიშის ნომერი და რეკვიზიტები. ანგარიშსწორება უნდა განახორციელოთ 5 სამუშაო დღის განმავლობაში, წინააღმდეგ შემთხვევაში მოხდება შეკვეთის გაუქმება. საკრედიტო ბარათების საშუალებით შეკვეთის გადახდა ხორციელდება ინტერნეტით. მისი გაფორმებისას, დამატებითი საკომისიო არ არის გადასახდელი. გადახდისთვის მიიღება ნებისმიერი ბანკის Visa და Master Card ბარათები. გადახდა ხორციელდება საქართველოს ბანკის iPay უსაფრთხო გადახდების სისტემით.

ჩვენი მომსახურების პირობები

თუ თქვენ შემოხვალთ ვებ გვერდზე და შეუკვეთავთ პროდუქტს, თქვენ ავტომატურად აცხადებთ თანხმობას ვებ გვერდის წესებსა და პირობებზე. თუ თქვენ არ ეთანხმებით წესებსა და პირობებს გთხოვთ ნუ გამოიყენებთ ჩვენს ინტერნეტ-მაღაზიას.

ფასები, შეთავაზებები და აქციები შეიძლება შეიცვალოს ნებისმიერ დროს ადმინისტრაციის მიერ. ვებ-გვერდზე განთავსებულია ასობით და ათასობით დასახელების პროდუქცია და არის შესაძლებლობა, მიუხედავად ჩვენი დიდი მცდელობისა, მოხდეს შეცდომით ნაშთის, ფასის, სურათის ან აღწერილობის საიტზე გამოქვეყნება. ამ შემთხვევაში ადმინისტრაცია პასუხისმგებლობას არ იღებს ადამიანური შეცდომის გამო. მსგავსი შეცდომების აღმოჩენის შემთხვევაში ადმინისტრაცია იტოვებს უფლებას მოახდინოს დაუყოვნებელი შეცდომის კორექტირება, იმ შემთხვევაშიც კი როცა მომხმარებელს აქვს საფასური გადახდილი. ასეთმ შემთხვევაში მომხმარებელს ეძლევა საშუალება გააუქმოს შეკვეთა და დაიბრუნოს თანხა უკლებლივ (სრულად) ან მოახდინოს შეკვეთის კორექტირება.

გაყიდული საქონელი უკან ბრუნდება შესაძლებელია მხოლოდ კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში!