ლეგო ტექნიკის მოტოციკლების განვითარების ისტორია 1991 წ. – დღემდე
ვის რაში ჭირდება ოთხბორბლიანი მანქანა როდესაც 2 ბორბლით შეგიძლია ისევე სწრაფად წახვიდე?.. ამ კოლექციაში იქნება საჩუქარი თითქმის ყველა ასაკის ადამიანისთვის! ასე რომ ჩაუჯექით და დატკბით ამ სტატიით, რომელიც დაგეხმარებათ გაეცნოთ ლეგო ტექნიკის მოტოციკლეტების ისტორიას, და ასევე შეგარჩევინებთ საუკეთესო საჩუქარს თქვენი საყვარელი ადამიანისთვის.
8838 Shock Cycle (1991)
მიუხედავად იმისა, რომ LEGO-მ 70-იან და 80-იან წლებში აწარმოა რამდენიმე Technic მოტოციკლი, ეს იყო პირველი “რეალისტური”, პროპორციული ბორბლებით, რომლებიც დაინერგა ამ კომპლექტთან ერთად. ფაქტობრივად, მისთვის დამზადდა ახალი ნაწილების მთელი ტალღა, მათ შორის გრძელი ამორტიზატორები, ახლა გავრცელებული ე.წ. დასაყენებელი მხარი და „მოტოციკლის საყრდენი“.
8422 Circuit Shock Racer (1995)
ოთხი წლის შემდეგ, მსგავსი მასშტაბის საგზაო ველოსიპედი გამოუშვა ლეგომ. 1995 წლისთვის ტექნიკის კომპლექტებში ნახევარი სიგანის სადგომი მხარი უფრო გავრცელდა, მაგრამ ის ჯერ კიდევ ძირითადად აგურით იყო აგებული.
8417 Mag Wheel Master (1998)
1990-იანი წლების ბოლო, ლეგო ტექნიკისთვის უცნაური დრო იყო. დიზაინერებმა თავი აარიდეს მშენებლობის ტრადიციულ მეთოდებსა და რეალისტურ დიზაინს, მილებისა და მანქანების გამო, რომლებიც რაღაც არაამქვეყნიურად გამოიყურებოდა. ნაკრები ხელახლა გამოვიდა 8430 Mag Wheel Master-ის სახით 2002 წელს, პერიოდის დროს, როდესაც ტექნიკური განვითარება შეჩერდა.
8420 Street Bike (2005)
ეს ველოსიპედი ძალიან საინტერესოა რამოდენიმე მიზეზის გამო. ეს იყო პირველი, ვინც გამოიყენა შედარებით დიდი დიამეტრის ბორბლები, რომლის დიამეტრიც შეადგენდა 81 მმ-ს. ეს ქუჩის მოტოციკლი იყენებს მსხვილ და ძალიან რბილ ამორტიზატორს, რომელიც იწარმოება გარე R/C მანქანების, ხანმოკლე გამძლეობით დამახასიათებელი მანქანებისთვის.
8291 Dirt Bike (2008)
ზემოთ მოცემული 8420 Street Bike- თან შედარებით , ეს ძალიან მოძველებულია, იმ გაგებით, რომ ძველ ბორბლებზეა დაბრუნებული და ასევე, ზოგადად ჩონჩხის გარეგნობით. მას ასევე აქვს პრობლემა, რომელიც ძალიან აწუხებს Technic-ის თითქმის ყველა მოტოციკლს: უკანა ბორბალზე დამაგრებული ბორბალი უნდა იყოს საქანელას შიგნით , რომელიც ატარებს საჭეს. არსებობს მოტოციკლის გარკვეული დიზაინი, სადაც ეს ასე არ არის, მაგრამ ისინი იშვიათია და არ არის მსგავსი მოტოკროსი, რაც იმას ნიშნავს, რომ სულ სხვა კატეგორიას მიეკუთვნება.
8051 Motorbike (2010)
ეს იყო პირველი მოტოციკლი, რომელსაც მოყვა დიდი ბორბლები, რომლებიც დღესაც გამოიყენება. წამყვანი ჯაჭვი ისე გამოიყურება, თითქოს მიმაგრებულია პირდაპირ ძრავზე, იმისდა მიუხედავად, რომ ეს ასე არ არის. მას აქვს 3-ცილინდრიანი ძრავა, რომლის ძირითადი ნაწილი გარედან ჩანს, იმისათვის რომ კარგათ დავინახოთ თუ როგორ მუშაობს იგი.
42007 Moto Cross Bike (2013)
ამ კომპლექტისთვის დამზადდა ახალი საბურავები, რომელიც დაამსგავსეს სტანდარტულ ბორბლებს.
42036 Street Motorcycle (2015)
ეს არის ბოლო არალიცენზირებული მოტოციკლები.
42063 BMW R 1200 GS Adventure (2017)
2010-იან წლებში LEGO-ს მზარდი გაერთიანება მანქანების მწარმოებლებთან რეალური მანქანების მოდელების წარმოებისთვის, მხოლოდ დროის საკითხი იყო ლიცენზირებული მოტოციკლის წარმოება. მოტოციკლი განკუთვნილია ყველა რელიეფისთვის გრძელ დისტანციებზე მგზავრობისთვის და ეს არის მისი ერთგული რეპროდუქცია. რაც მთავარია, მას არ აწუხებს ჯაჭვისა არასწორი განლაგება, რადგან მას საერთოდ არ აქვს ის.
42130 BMW M 1000 RR (2022)
სპორტულ რბოლაში შემუშავებული და გზისთვის სრულყოფილი BMW M 1000 RR-მა დაიპყრო მოტოსპორტისა და მოტოციკლეტის მოყვარულთა გული. ახლა თქვენ შეგიძლიათ ისიამოვნოთ გონივრული კონსტრუქციით და შექმნათ თქვენი საკუთარი LEGO® Technic™ მოდელის ვერსია (42130). ისიამოვნეთ ამ ნაკრების აწყობით, მისი დეტალების სიმდიდრით და დატკბით დასრულებული პროდუქტით. 1:5 მასშტაბი პირველია LEGO Technic სამყაროსთვის. ავთენტური მახასიათებლებით, მოდელი გამოიყურება და მოძრაობს ისევე, როგორც ნამდვილი.
42107 Ducati Panigale V4 R (2020)
შექმენით და შეისწავლეთ საკულტო Ducati Panigale V4 R
სტილი, დახვეწილობა, შესაძლებლობები. თვალწარმტაცი გარეგნობით, ეს LEGO® Technic™ 42107 Ducati Panigale V4 R ასახავს ორიგინალის სულსა და დიზაინს. ეს არის პირველი “მოდელის” მოტოციკლი LEGO Technic-ის ისტორიაში, რომელიც მოიცავს გადაცემის კოლოფს სხვადასხვა სიჩქარით მოძრაობისთვის და ტარების ტექნიკების შესასწავლად. მას ასევე აქვს სხვა ფუნქციები, მაგალითად: საჭე, წინა და უკანა ამორტიზატორი რეალისტური მოძრაობისთვის, პლუს წინა და უკანა დისკის მუხრუჭები. სწორედ ეს საოცარი დეტალები ასახავს Ducati-ს სულს. Ducati-ის გულშემატკივრები დააფასებენ დეტალებისადმი ყურადღებას ამ საოცარი მოტოციკლეტის რეპლიკაში. სადგამი, გამოსაბოლქვი მილი, საქარე მინა და დაფა ამატებს პატარა დეტალებს, რაც ამ მოდელის სათამაშოს სრულ ზომის ვერსიას ამართლებს. და რა თქმა უნდა, კლასიკური წითელი ფერის სქემა აუცილებლად აჩქარებს პულსს, რაც დუკატის ნებისმიერი ფანისათვის ცნობილი განცდაა.
LEAVE A COMMENT